0
مبنای سه خط اینه که برای تمبک سه ناحیه صوتی تعریف کردن و این یعنی اینکه سعی کنیم این ساز رو به صورت یک ساز ملودیک بنوازیم که اگه بخواهیم واقع بین باشیم میبینیم که این امر تقریبا غیر ممکن است دلیل عدم پیشرفت نت نویسی سه خطی هم به نظر من همینه اینکه هر حرکت جدیدی رو که میخوای بنویسی ببینی در کدوم خط باید قرارش بدی؟خب این بستگی به این داره که در کدوم ناحیه تمیک اجرا میشه و یا چه صدایی میده! که واقعا با این همه حرکات جدید خیلی سخته ولی در یک خط فقط کافیه یک علامت جدید رو بالای نت بگذاری به همین خوبی شما میتونی برای خودت هم حرکت جدیدت رو نت نویسی کنی و طی این سالها هر استادی حرکات و تکنیکهای جدیدی رو به این صورت ابداع کرده و از اون استفاده کرده است
علاقه مندي ها (Bookmarks)