لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

نمایش نتایج: از 1 به 16 از 1521

موضوع: بررسی موسیقی متال

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18
    alimetallica_2 آواتار ها
    کاربر حرفه ای

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر حرفه ای
    شماره عضویت
    36341
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    سن
    38
    نوشته ها
    3,205
    میانگین پست در روز
    0.65
    تشکر از پست
    2,552
    12,014 بار تشکر شده در 3,128 پست

    شبکه های اجتماعی من

    Follow alimetallica_2 On Twitter Add alimetallica_2 on Facebook
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 49/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    17

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط Scourge [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    آقا علی کلیت قضیه یه شوخی بوده، که قبل ترش ما یک بحث جدی داشتیم، که فرشاد جان برای حسن ختام و همچنین راحت تر شدن فضا یه شوخی ای کردن. کسی هم خدایی نکرده قصد بی احترامی به شما رو نداشته :) از شما هم بعیده سر چنین مسئله کوچکی کسی یا کسانی رو „افراد کوچکتر” خطاب قرار بدین!
    و در باب فعالیت هم، راستش من همون وقتی که اون بحث رو توی این تاپیک شروع کردم دوست داشتم که شما هم باشین و از نظراتتون استفاده کنیم، ولی خب متأستفانه بیشتر وقتتون رو روی فیسبوک میگذارین انگار. بنده هم همین کار رو میکنم راستش، و مقداری فعالیت توی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر دارم، ولی چندان بحث و یا اطلاعات دندانگیری در مورد موسیقی رو اونجا پیدا نمیکنم، و به همین دلیل هم فکر میکنم اگه چند تا از فعال های قدیمی و بااطلاع نت آهنگ مثل خود شما فعالیتشون رو دوباره به همینجا برگردونن بصورت تخصصی بتونه خیلی بهتر باشه.
    به هرحال خیلی خوبه که سر زدید، و امیدوارم توی بازه های زمانی کمتری باز این اتفاق بیفته!
    اونجا ما بحث خیلی تخصصی نداریم، اما مقاله تخصصی زیاد داریم. حتی من الان مقاله های تصوری هم درست میکنم برای تست امپ، یونیت ها، مولتی افکت های خوب و حتی سازها و تفاوتشون. جدای از اون به بیشتر سوالها به صورت اختصاصی جواب میدم و یا تو گروپ مشاوره و خرید و فروشم راجب به کلیت سازها صحبت میشه. یعنی در واقع همون کارهایی که اینیجا میشد با تفاوت اینکه 100 برابر حجم بیشتر در هفته.
    اما خوب اینکه مقاله تخصصی ارائه داده بشه کمتر از فارومه و خوب فیس بوک همیشه سطحش پایین تر از فاروم بوده. اینجا کسایی که چیزی نیستند زیاد روشون نمیشه ادعا کنند اما اونجا دیگه کنتر نمیندازه، طرف هیچی نمیفهمه اما میاد و چرندیات خودش رو به عنوان مطلب علمی میگذاره. از اون طرف وقتی مطلبی هم تخصصی بیان میشه مخاطب زیادی نداره. (البته به نسبت خودش مخاطب زیادی نداره، وگرنه در ناامید کننده ترین حالت یک مقاله رو 150 نفر میخوند و حالا شاید بیتشر از 10 تا 50 نفر لایک نکنند) اما خوب فاروم ها دیگه مثل گذشته نیستند که 10.000 بازدید در هفته داشته باشند اون هم به صورت فعال. همین باعث شده که فضای فاروم ها کمرنگ بشه. فاروم بازهای قدیمی که اکثرا بیخیال نت شدند، اونهایی هم که هستند قسمت عظم وقت خودشون رو تو فیس بوک کار میکنند. اگر فضای فاروم ها به یک دهم رونق گذشته هم بر گرده من به شخصه بدم نمیاد فعالیت داشته باشم. اما خوب اخلاق گند رو نمیشه کارش کرد. البته من تو فیس بوک مهربونم اما چشم به فاروم میخوره فیلم یاد هندوستان میکنه :)))
    مسئله نامردی چند تا از بچه های نت اهنگ تو فیس بوک هم مسئله ای بوده که ادم رو دلزده میکرده دیگه. طرف اینجا ادم رو تخلیه اطلاعاتی کرده و وقتی خرش از پل گذشت شروع کرد دانک زدن. خوب این خیلی بده. ادم یک حساب دیگه رو فاروم نویس جماعت میکنه اما وقتی میبنه با برونی ها دیگه مثل گذشته تفاوت خاصی ندارند خوب دیگه این سردی ها هم پیش میاد.

    هرچند که خود امیرحسین به من لطف داره و مهیار هم بارها گفته که بیا نت اهنگ. اما خوب ادم یک جا باید به درد بخوره که بیاد دیگه. یک وقت میبنی ادم میاد میبه به درد بخور هم نیست :D

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam-lamster [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    Scourge عزیز به زیبایی جوابتون را دادن بله کسی اینجا ابدا قصد توهین یا چیز دیگه ای نداشت.
    ولی به عنوان یه داداش کوچیکتر یه چیزی به شما میگم همیشه یادتون بمونه : درخت هرچه پربارتر، افتاده‌تر
    اقا مشکل من اینکه من بوتم. نه باری دارم که بخاطر بیافتم، نه اصلا بلند شدم که بخوام بیافتم. همینجا رو زمین هستم دیگه. اندازه نگاه غیر وصیعم مسائل رو ادراک میکنم.
    همو که به نبرد با اهریمن برمیخیزد، باید برحذر باشد که در این فرایند خود به اهریمنی مبدل نگردد و آنگاه که تو به مغاک منگری، مغاک نیز به تو مینگرد.

  2. 5 کاربر برای این پست از alimetallica_2 تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تبدیل صدای ضبط شده من به صدای راک و متال
    توسط mr2face در انجمن آواز و خوانندگی راک و متال
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: Wednesday 8 February 2012, 06:24 PM

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •