لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: اينا كه مينويسم اصلا به دردتون ميخوره يا نه

رأی دهندگان
213. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله. به در بخور بود.

    182 85.45%
  • شرمنده. به كار ما كه نيومد.

    10 4.69%
  • خودم از قبل ميدونستم

    11 5.16%
  • خوب نميتونيد انتقال بديد.

    1 0.47%
  • نظر خاصي ندارم.

    9 4.23%
نمایش نتایج: از 1 به 16 از 477

موضوع: بیاین تو تا استیل نوازندگی ویولن رو براتون شرح بدم

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    m_rv_2008 آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    24013
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    نوشته ها
    806
    میانگین پست در روز
    0.15
    تشکر از پست
    478
    3,670 بار تشکر شده در 660 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 258/20
    Given: 76/14
    میزان امتیاز
    15

    مدال های دریافت شده

    Lightbulb یه کم ریزه کاری برای اجرای دینامیک ها.


    0 Not allowed! Not allowed!
    سلام خدمت بزرگواران ، ویولون نوازان گرامی. چون مباحث اصلی رو در نواختن ویولن و اسلوب نوازندگیش تقریبا گفتیم کم کم به حالات نوازندگی و ریزه کاری هاش بیشتر بها میدیم و البته نکته ای که قابل توجه شده اینه که اسم این تاپیک اصلا به محتواش نزدیک نیست. فکر کنم اشتباه فاحشی کردم در انتخاب نام. شاید باید میذاشتم همه چیز درباره ویولن یا بیایید کمی ویولن بزنیم )
    یه نکته ای که دیروز بهش برخورد کردم و بد ندیدم با شما ها هم در میون بذارم در مورد خط اتحاد هست. خب همون طوری که همه می دونید این خط برای افزایش کشش یک نت هست در حالی که با خط میزان از هم جدا شدن. یعنی برای از کار انداختن خط میزان ازش استفاده میشه. مثلا در یه قطعه که کسر میزان 2/4 نوشته شده در هر میزان دو ضرب می توینم بنویسیم. حالا اگه بخوایم در حالیکه یه ضرب از میزان رو اشغال کردیم یه نت دوضربی بذاریم راهی نیست مگر اینکه یه نت سیاه از این میزان رو به یه نت سیاه از میزان بعدی متحد کنیم. که یکی از روش های سینکوپ ساختن در آهنگ هم همین استفاده هست.
    توی یه میزان هم که نوشته میشه ضرب اول اون میزان رو میگیم ضرب قوی. ضرب دوم رو مثلا در کسر میزان 2/4 میگیم ضرب ضعیف. اگه 4/4 بود هم سه ضرب بعدی رو میگیم ضعیف. اگه هم بین ضرب ها اتفاقی افتاده بود که ضعیف تر هستن. حالا اگه نت اول به میزان در یه خط اتحادی به نت آخر میزان پیش متحد شده بود و ما قراره از ضرب دوم وارد این میزان جدید بشیم باید رعایت کنیم که نت رو هم مثل نت های سر میزان قوی نزنیم. یعنی کمی ضعیف تر. پیشنهاد می کنم سونات شماره 1 باخ برای ویولن تکنواز رو دانلود کنید و نتش هم که توی فضای مجازی هست. با نواخته یاشا هایفتز گوش بدید و ببینید چطور این کار رو انجام میده. قطعه پر از این حالات هست. به مجموعه چنین رعایت کردن هایی میگیم دینامیک. و باور بفرمایید تا دینامیک ها رو در یه قطعه مراعات نکنیم اون قطعه رو اگه با فاینال بنویسیم و بدیم اجرا کنه بهتر از ما خواهد زد. رعایت کردن همین نوانس ها هست که مشخصه نازندگان مهم میشه و از طریقه رعایت این موارد و تاچ یه نوازنده میشه از روی صدای تنها فهمید که این چه کسی هست که داره می نوازه. با امید به موفقیت بیشتر برای همه.
    (پ. و. = فکر کنم چیزی که توی ذهنم بود رو کامل گفتم)
    ای پادشاه ، سایه ز درویش وا مگیر
    ناچار خوشه چین بود آنجا که خرمن است


  2. 7 کاربر برای این پست از m_rv_2008 تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •