لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

نمایش نتایج: از 1 به 16 از 20

موضوع: آغاز هفتادمين سال تولد بهمن رجبي

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر حرفه ای

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر حرفه ای
    شماره عضویت
    1477
    تاریخ عضویت
    May 2007
    نوشته ها
    2,129
    میانگین پست در روز
    0.34
    تشکر از پست
    3,762
    6,312 بار تشکر شده در 1,841 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض آغاز هفتادمين سال تولد بهمن رجبي


    0 Not allowed! Not allowed!
    امروز 7 اسفند ماه 1387 سالروز تولد جناب آقاي بهمن رجبي يكي از بزرگترين نوازندگان تمبك در جهان است. بدون شك ايشان پس از مرحوم تهراني تاثير گذارترين نوازنده تمبك بوده اند كه بي شك جايگاه ايشان را رده هنرمندان اين ساز به جايگاهي رفيع تبديل نموده است. حسن اخلاق و سلوك ايشان كه امروزه در ميان ساير هنرمندان كمتر به چشم ميخورد نيز ايشان را از سايرين ، ممتاز و بي همتا نموده است. هر چند كه ايشان هيچگونه مزيتي در اين قبيل خصايص منحصر را ممتاز و يگانه نميداند و هميشه عنوان ميفرمايند كه بنده فقط مقداري از ديگران بيشتر كار كرده ام و يا چند كتابي بيشتر خوانده ام ، لكن كساني كه آرماني براي تبديل واقعيت ها به حقيقت ها دارند بي شك از مكتب ايشان بسيار درس ها خواهند اموخت و ميدانند كه واقعيت هاي جامعه هنري امروز بسيار متفاوت حقيقت هاي مكتب ايشان است. مكتبي كه جز به حقيقت به هيچ واقعيت جامعه هنري سر تعظيم فرود نمي آورد و همچون يك آرمانگراي مكتب عشق و دوستي همواره به دنبال كسب ايده ال هاي عظيم بشري است. مكتب رجبي مكتبي است كه ضمن پاسداشت كليه خدمات گذشتگان هيچگاه ذره اي خدشه و نيرنگ و دروغ را در جوهر پاك هنر پذيرا نيست و از همين روي بهمن رجبي از نگاه ما اينگونه متفاوت به نظر ميايد .
    بهمن رجبي انسان شجاع و دليري است كه همواره اينگونه خطاهاي واقعي جامعه را مورد سرزنش خود قرار داده است و بي شك نازنيترين هنرمندي است كه داراي عميقترين روحيات خاص يك هنرمند واقعي است و از همين روست كه با عدم شناخت صحيح جامعه هنري به خصوص هنرجويان عزيز بسيار مورد ظلم قرار گرفته است و مظلوم واقع شده است. انسان نازنيني كه ديگر هيچگاه نخواهم توانست وي را و الطاف و حسن كردار و پندار نيكش را فراموش كنم و يا از ان دوري گزينم . بهمن رجبي كه هر گاه از مكتب او خارج شويد بلافاصله با شما تماس خواهد گرفت تا مطمئن شود به سلامت به منزل رسيده ايد . بهمن رجبي كه در روز زن با تلفن تمامي شاگردهاي خانم خود و مادرانشان تماس ميگيرد تا روز زن را به تك تك انها جداگانه تبريك بگويد . بهمن رجبي كه هنگام خروج از منزل ايشان حتما به شما سفارش ميكند كه مراقب موتور سواران باشيد ، بهمن رجبي كه اگر يك بار شما را ببيند چند روز بعد حتما با شما تماس ميگيرد تا جوياي احوالتان شود . وقتي كه به مكتب ايشان برسيد سخنراني ها و اجراهاي خود را به نامتان امضاء ميكند و رايگان در اختيارتان ميگذارد و همه ي اين كردارها فقط در مكتب رجبي اتفاق ميافتد .
    آري امروز 7 اسفند آغاز هفتادمين سال تولد بنيان گذار مكتب رجبي است. از بسياري از صفات كه شايسته ايشان است دوري ميجويم چون ايشان خود از مورد خطاب گرفتن با آن پرهيز و نهي مينمايند .
    شماره تماس مستقيم با ايشان در صفحه ي اول سايت [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    موجود است. شما نيز ميتوانيد يكي از سيل مشتاقان و دوستان ايشان براي عرض تبريك تولد ايشان باشيد و شاهد باشيد كه چگونه ايشان با روي گشاده و از صميم قلب پذيراي محبتهاي دوستان خواهد بود .

  2. 13 کاربر برای این پست از arian تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نقش موسيقي در رشد كودك
    توسط arian در انجمن گوناگون موسیقی
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: Sunday 1 March 2009, 04:40 PM

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •