0
![Not allowed!](images/buttons/down_dis.png)
![Not allowed!](images/buttons/up_dis.png)
|
NoteAhang
The Iranian Virtual Music Society |
Thumbs Up/Down |
Received: 23/0 Given: 2/1 |
حرف من هم تقریبا با بالایی یکی هست...
متاسفانه ما عادت داریم که طبق مثال معروف هلو بپر تو گلو عمل کنیم !!! که مثلا استاد تمام ریزه کاری ها رو بهمون یاد بده که مثلا انگشت شصتت بین انگشت 2 و 3باشه !!! اما من چیزهای جدیدی کشف کردم برخلاف نظر استاد قبلیم !!! انواع اقسام متدهای آموزشی به همراه دی وی دی هاشون رو میشه از اینترنت دانلود کرد و با نگاه به اونها خیلی نکات خوبی رو میشه یاد گرفت فقط باید با دقت از این ها استفاده کرد
خود من با چند نوازنده ی جهانی ارتباط ایمیلی دارم نظر همشون این هست که همه ی پیشرفت به خود هنرجو بستگی داره و استاد فقط واسه شروع و روی دور انداختن نوازنده لازمه و بقیه راه به تمرینات و نحوه ی استفاده متدها و استایل ها برمیگرده
Thumbs Up/Down |
Received: 0/1 Given: 0/0 |
با احترام به نظر شما؛ شخصا ترجیح میدم حس خودم و روایت خودم رو از یک آهنگ بیان کنم. مثلا آهنگ نام جاوید وطن رو در نمونه کارهام بشنوید. تقاوتهای جدی و اصولی دارد با اصل خودش! اما شنونده می داند دارد کدام آهنگ را می شنود. رفیق آهنگ و پیانو مال شماست و قرار است حس شما را بیان کند و با نواختن آهنگ؛ شما را به لحاظ حسی و درونی تخلیه کند. حالا اگر کس دیگر هم از آهنگ شما لذت برد؛چه خوب. وگرنه شخصا باید عرض کنم متاسفم که از آهنگ من لذت نبردید؛اما خودم لذت می برم و برایم کافی است!نوشته اصلی توسط sol_s [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
![]()
عطر یاد یار؛ یادگار ماندگارترین رایحه معطر در جهان!
Thumbs Up/Down |
Received: 0/1 Given: 0/0 |
دوست عزیز کدوم دوره ی آموزشی در اینترنت توجهت رو جلب کرد؟ لطفا معرفی کن.نوشته اصلی توسط akerfeldt [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
عطر یاد یار؛ یادگار ماندگارترین رایحه معطر در جهان!
Thumbs Up/Down |
Received: 23/0 Given: 2/1 |
tao of shred -randall padiilaنوشته اصلی توسط ramshad [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
guitar young-michael romeo
rock house method-rusty cooley
speed kills -michael angelo که این یکی 3 بخش هست من فقط 1 رو دارم نسخه 3 سال 2010 عرضه شده
paul gilbert
rock discipline-petrucci
و مالمستین
و ...
البته اینها برای تازه کارها توصیه نمیشه چون باید یه پیش زمینه ای از تکنیک ها آدم داشته باشه
برای شروع
متدهای تروی استتینا یا داگ مارکس یکی از این دو توصیه میشه
که گویا متدهای داگ مارکس با توجه به اینکه تمرینات بیستری داره تعریف زیادی میشه ازش
Thumbs Up/Down |
Received: 1/0 Given: 3/0 |
نه اميدوارم اشتباه نشه منظور من اين نيست كه يه پيانيست نبايد از نواختن خودش لذت ببره بلكه اگه خودش لذت نبره ديگران هم به هيچ وجه اون قطعه براشون دل نشين نخواهد بود.
دقيق بودن در اجرا و اون احترامي كه گفتم با اين موضوع خيلي تفاوت داره
Thumbs Up/Down |
Received: 0/1 Given: 0/0 |
میگم در اهمیت استاد حرفی نیست اما کو استاد؟ مگه استاد پیدا میشه؟ تجربه ی شرکت در کلاس پیانو بهم یاد داد که گشتم نبود؛نگرد نیست!
عطر یاد یار؛ یادگار ماندگارترین رایحه معطر در جهان!
Thumbs Up/Down |
Received: 0/0 Given: 0/0 |
با سلام به نظر من استاد در موسیقی خیلی اهمیت دارد و ممکن است با داشتن یک استاد خوب یا بد سرنوشت انسان در دنیای بزرگ موسیقی تغییر کند. من از همینجا از تمام معلمان موسیقی خودم تشکر میکنم به خصوص جناب آقای امیدوار که زحمتی زیادی برای من کشیده.
ممنون.
Thumbs Up/Down |
Received: 384/4 Given: 1,625/1 |
با سلامنوشته اصلی توسط ramshad [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
فرصت نكردم همه ی پستهای این تاپیک رو بخونم...
اما فکرکنم منظور دوستی که متنش در نقل قولتون هست بیشتر برای کلاسیک و موسیقی آکادمیک باشه.
این تفاوت جدی و اصولی که شما میفرمائید در کلاسیک نمیشه القا کرد و فقط حس اجرا و تکنیکها متفاوت هست.
Thumbs Up/Down |
Received: 384/4 Given: 1,625/1 |
این حرفو نزنید تورو خدا. توی ایران هم استادای خوب کم نیستن.نوشته اصلی توسط ramshad [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
اما خب همه جا و همه چی، خوب و بد داره. اما خوبش هم هست. شاید تعداد استادای واقعی و خوب کمتر از استادنماها و بدها باشه. اما هست.
ویرایش توسط you3f : Friday 11 November 2011 در ساعت 01:55 AM دلیل: تصحیح غلت املایی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندي ها (Bookmarks)