لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

نمایش نتایج: از 1 به 16 از 34

موضوع: آیا تاکید بیش از حد روی سلفژ و تئوری موسیقی درست است؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13
    nasimsad آواتار ها
    کاربر جدید

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر جدید
    شماره عضویت
    60504
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    24
    میانگین پست در روز
    0.01
    تشکر از پست
    26
    26 بار تشکر شده در 17 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط ماریا [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    اره کاملا میدونم که شما چی میگید من خودم یک سال و هشت ماه ایرانی کار کردم از 11 صبح تا 7 عصر موسسه با استادم و بقیه بچه ها ساز می زدم کتاب 5 به نصفه رسید کل 18 قطعه و 30 تصنیف و ردیف 1 صبا به اضافه مقداری از 3 رو زده بودم . به بداهه نوازی تو دستگاه ماهور و دشتی و اصفهان هم رسیدم ولی وقتی تو یه گروه نوازی با بچه های کلاسیک افتادم دیدم اوضاع خیلی خوب نیست از انگشت گذاری و نجوه ارشه کشی بگیر تا عدم رعایت کشش صحیح نتها و شرایط فیزیکی نا مناسب و مشکل دار

    خلاصه سرتون درد نیارم جلوی بجه هایی که ل ویلن یک رو فقط زده بودند کم ا وردم امدم کلاسیک رو شروع کردم

    اول خیلی سخت بود که ان شرایط فیزیکی و اکولم رو درست کنم بعد استادم روی ریتم و تئوری من کار کرد به مرور و یواش یواش درست شد

    یک سال در کنار سازم کلاس سلفژ اقای مهدی قاسمی رهبر گروه کر تهران را رفتم و کتاب new sight to singing رو به بخش چهار رسوندم 6 ماه هم کلاسهای مبانی اجرای موسیقی اقای شریف لطفی رو رفتم

    دو سال و نیم پیش پورنگ ثقفی ساز زدم خیلی سخت گیر بود الان تو اتریش داره رهبری میخونه ولی تمام اطلاعات اولیه و پایه ای موسیقیم رو مدیون سخت گیری های ایشان هستم منم حتی تا یک سال اول که سر کلاسش میرفتم استرس داشتم ولی خوب الان نتیجه این هم سخت گیری رو می بینم بعد از پورنگ که پیش پدرام پورقاضی شروع به ساز زدن کردم از شرایط گذشته من و نحوه ساز زدنم کاملا راضی بود و ادامه دادیم

    الان هم که پیش تینا جامه گرمی هستم ان هم از مدتی که من پیش پورنگ بعد پدرام ساز زدم کاملا راضی بود و الان دارم روی اتودهای مازاس گامهای فلش و کنسرتو ویلن لا مینور اکولای کار میکنم خیلی از مراحل پیشرفتم راضی هستم

    البته یه دورانی سختی کشیدم ولی الان کاملا راضی هستم امیدوارم که سخت گیری های استاد این دوستمون هم منطقی وبه جا باشه


    ولی یه پیشنهاد میکنم تو هر سبکی که کار میکنید با علم به موسبقی یعنی تئوری سلفژ شنیدن موسیقی دیدن فیلم و مطالعه پیش برید


    سربلند باشید
    می تونم بپرسم شما چند ساله هستین و هدفتون از ساز زدن چیه؟ اینو که می پرسم واسه اینه که می خوام بدونم تو چه شرایطی هستین وروزی چند ساعت وقت تمرین کردن رو دارید؟ آخه من قبلا هم توضیح دادم که الان 27 سالمه و متاسفانه می دونم دیگه دیر شده برای حرفه ای کارکردن من اونم با توجه به اینکه من از 8 صبح تا 6 سر کارم. من سازم و کلا موسیقی رو خیلی دوست دارم و به خصوص این مدت انس خاصی هم پیدا کردم با ویولنم. واسه همین نمی خوام طوری بشه که علاقم رو از دست بدم و زده بشم ازش... این درسته که من چند جلسه ساز نبرم سر کلاس و فقط سلفژ و تئوری کار کنم؟ خسته کننده میشه خوب و آیا تئوری موسیقی هم لازمه که از الان یاد بگیرم و یا در حین درس ها باشه؟ آخه این کتاب پورتراب منو خسته کرده خیلی.
    من از حرفاتون به این نتیجه رسیدم که شما حرفه ای کار می کنید. درسته؟
    و یه سوال دیگه. آیا از کار با خانم جامه گرمی راضی هستین؟ من خیلی دوست دارم با ایشون یا یکی از افرادی که تو ارکستر سمفونیک یا ملی هستن کلاس داشته باشم.

  2. کاربران زیر از nasimsad به خاطر این پست تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •