0
![Not allowed!](images/buttons/down_dis.png)
![Not allowed!](images/buttons/up_dis.png)
|
NoteAhang
The Iranian Virtual Music Society |
Thumbs Up/Down |
Received: 49/2 Given: 1/0 |
واجب شد که چند تایی از نمونه کارها رو ارسال کنید .
[SIGPIC][/SIGPIC]
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
چشم حتما براتون از روی سی دی کتاب ارسال میکنم چون پیانوی من برقی نیست و باید از محیط پر بکنم که طبعا صدای خوشی نخواهد داشت.
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 49/2 Given: 1/0 |
ممنون میشم بیشتر فعالیت داشته باشید تو سایت تا دوستان پیانیست یه تکونی به خودشون بدن و یکم خجالت رو کنار بزارن .
[SIGPIC][/SIGPIC]
Thumbs Up/Down |
Received: 10/2 Given: 0/0 |
درودبر دوستان . سیدی کتاب قطعات ساده اشنا دنیای موسیقی برای پیانو از ناصر شکرایی رو میخواستم برا دانلود بگزارید. البته شماره 1 رو.
با سپاس
درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت
بی عرضگی را صبر و
با تبسمی بر لب این حماقت را
حکمت خدا می نامند.!!
Thumbs Up/Down |
Received: 49/2 Given: 1/0 |
نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
بسیار ممنون و سپاسگذار از شما .![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
فکر کنم یا اینترنت من مشکل داره یا بخش آپلود سایت. من به هر حال اگر شد، روزهای آتی براتون هم نت هم آهنگهای کتاب چهل آهنگ را میگذارم.
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 49/2 Given: 1/0 |
ممنون از شما . انشاالله جبران کنیم .نوشته اصلی توسط Fereshteh_Baran [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
سلام این نت همان آهنگی است که دو سه روز پیش توی سایت گذاشتم. آهنگ اول کتاب چهل آهنگ.
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 10/2 Given: 0/0 |
دوستان یه نفر پیدا بشه . سیدی کتاب قطعات ساده اشنا دنیای موسیقی برای پیانو از ناصر شکرایی رو میخواستم برا دانلود بگزارید. البته شماره 1 رو.
با سپاس
درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت
بی عرضگی را صبر و
با تبسمی بر لب این حماقت را
حکمت خدا می نامند.!!
Thumbs Up/Down |
Received: 49/2 Given: 1/0 |
نوشته اصلی توسط Fereshteh_Baran [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
بسیار عالی . اگر بتونید دونه دوه که ارسال میکنید یکمی هم درباره انگشت گذاری یا فضای آهنگ هم بحث کنیم بد نیست و اگر فایل صوتی یا تصویری داریم ارسال کنیم . و من حاظرم دنبال کنم کار رو
[SIGPIC][/SIGPIC]
Thumbs Up/Down |
Received: 0/0 Given: 0/0 |
نوشته اصلی توسط خره [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
toye site moobmoo har hafte ye clipe jadid mizare. bishtare sazharo ham tadris mikonan. be nazare man kamel tozih mide. age khastin bebinin
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
کتاب خودش تمام انگشت گذاری ها رو تعیین کرده، ولی توی هر آهنگی چند مطلب هم گذاشته مثلا همین درس اول، خواسته روی دست چپ کار کنه که یه بار با انگشت 1 و 5 (دو و سل) را بگیرید. و یک بار هم با انگشت 1و 4 (ر و سل) را بگیرید. و درس دیگری هم که داره این است که بتونید ضرب دو دست را با هم هماهنگ کنید مثلا دست چپ دو تا سفید بزنه و دست راست مثلا 4 تاسیاه و برعکس. ولی در درسهای بعدی سایر موارد مثل استاکاتو ، کرشندو، ... وجود دارد. در ضمن در هر آهنگی سرعت رو هم تعیین کرده مثلا(moderato) . در بعضی از آهنگ ها هم شاید هم بشه درباره این که این قطعه اثر کیست و ... صحبت کرد. اگر نظر خاص دیگری دارید ، خوشحال میشم بشنوم.
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
با سلام
من تعریف تنوتو را در یکی دو کتاب به این صورت خواندم:خط افقی کوتاهی که بالاي نت می آید و معناي آن تاکید اجراي آن نت با همه ي ارزش زمانی اش می باشد
ولی دقیقا معنی آن را متوجه نشدم. تا جایی که میدانم ،مثلا استاکاتو ارزش زمانی نت را کاهش میدهد ولی در زمانی که روی نت استاکاتو نیست، پس کاربرد آن چیست؟ آیا نوعی اکسان است؟ با تشکر
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 59/3 Given: 3/0 |
در حقیق تنوتو همان تشدید در زبان گفتاری است. ارزش زمانی کامل کامل نگه داشته شده و به خاطر همین از مترونوم خارج بشیم چون قبل از ادای نت مورد نظر کمی مکث صورت میگیره . اکسان همونطور که میدونید در نوانس تأثیر داره ولی تنوتو در لحن . در کل تنوتو در موسیقی دقیقأ همون تشدید در زبان پارسی هست.نوشته اصلی توسط Fereshteh_Baran [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
روبرت شومان : " آقایان کلاهتان را بردارید ، یک نابغه ( شوپن ) ظهور کرده است "
Thumbs Up/Down |
Received: 171/0 Given: 161/0 |
مرسی از توضیحتون ولی یک سوال دیگر: اگر تنوتو روی لحن یا آواز تاثیر گذار است پس چرا روی نت های نوازندگی گذاشته شده؟ من این سوال را از کتاب مایکل ارون میپرسم. اگر درست بگم علامت تنوتو را برای خوانندگان قطعه گذاشته نه برای نوازندگان. در ضمن روی قسمتی که علامت تنوتو وجود دارد نوشته(صدای دست چپ بیرون بزند) آیا این به این معنی است که دست چپ را باید کمی محکم تر از دست راست اجرا کرد؟ باز هم ممنون.
آنجا که سخن به اتمام می رسد موسیقی آغاز می شود. بتهون
Thumbs Up/Down |
Received: 59/3 Given: 3/0 |
نه اینطور نیست که برای خوانندگان باشه . اصل تنوتو برای توازنده هست. یعنی شما چطور یه کلمه بدون تشدید رو از یه کلمه با تشدید جدا میکنی ، این هم در موسیقی دقیقأ همین شکل رو داره . یعنی نتی که تنوتو داره از نت های دیگه کمی واضح تر (نه محکم تر - محکمتر میشه اکسنت) اجرا میشه . تمام ارزش زمانی رو نگه میداره و اصلأ کم نمیشه ازش ، و همینطور قبل از ادای اون نت کمی مکث انجام میشه دقیقأ شبیه حرف تشدید دار در گفتار زبان انسانی .
الان موزیکی در خاطرم نیست که اجرا شده باشه وگرنه با مثال عملی بهتر میشه متوجه شد .
بام بام بببام بام بام = اون نت تنوتو داره و اصلأ صداش زیاد نمیشه بلکه واضحتر و با تشدید میشه .
روبرت شومان : " آقایان کلاهتان را بردارید ، یک نابغه ( شوپن ) ظهور کرده است "
در حال حاضر 6 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 6 مهمان ها)
علاقه مندي ها (Bookmarks)