-
-
-
Friday 12 April 2013
# ADS
-
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
-
5 کاربر برای این پست از bahador1234 تشکر کرده اند:
-
Saturday 13 April 2013
#3
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
از دوست عزیزم جناب بهادر بخاطر دراختیار قرار دادن این اطلاعات درباره مرد حنجره طلایی ایران و کسی که یونسکو مجسمه اون رو ساخته بنده از ارادتمندان طرفداران ایشانم اما لطفن یکی فرق استاد قوامی و فاخته ای که هر کدوم یک گزینه هستند رو بگه
انچه در پرده بیداد همایون گفتی*تا ابد از رخ بیداد گران پرده دری
-
3 کاربر برای این پست از hamed777 تشکر کرده اند:
-
Saturday 13 April 2013
#4
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
-
-
Saturday 13 April 2013
#5
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
hamed777
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
از دوست عزیزم جناب بهادر بخاطر دراختیار قرار دادن این اطلاعات درباره مرد حنجره طلایی ایران و کسی که یونسکو مجسمه اون رو ساخته بنده از ارادتمندان طرفداران ایشانم اما لطفن یکی فرق استاد قوامی و فاخته ای که هر کدوم یک گزینه هستند رو بگه
درود بر شما دوست عزیزم. لقب استاد قوامی ، فاخته ای بوده و متاسفانه در این پست به صورت اشتباه 2 گزینه در نظر گرفته شده است
- - - Updated - - -
بیوگرافی استاد حسین قوامی
حسین قوامی (فاخته) ([ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] - [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]) ، فرزند [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] و یکی از اولین خوانندگان دوره جدید موسیقی ایرانی است.او از دوران کودکی به موسیقی علاقهمند بودند. [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، همان کسی که [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] و [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] را آموزش داده بود در همسایگی وی زندگی میکرد. هنگامی که اسماعیلزاده صدای حسین قوامی را در سنین ۱۰-۱۲ سالگی شنید از پدر او خواست تا به وی اجازه دهد تا آموزش آوازی او را عهدهدار شود که با مخالفت پدر محمود قوام مواجه شد.
در آن زمان با دید خوبی به موسیقی نگریسته نمیشد و دلیل مخالفت پدر حسین قوامی نیز همین بود. اما از آنجا که حسین قوام به خوانندگی علاقه داشت و حسینخان اسماعیلزاده نیز مشوق او بود دلسرد نشد. وی به آهستگی با گوش گرفتن آثار خوانندگان آن زمان و تقلید از ایشان به تجربهاندوزی پرداخت. با رسیدن به سن بلوغ، به شکل محرمانه نزد [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] آموزش دید. عبدالله حجازی به ردیفهای آوازی مسلط بود.
در سال [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] از سوی [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، رئیس رادیو به او پیشنهاد کار در رادیو داده شد. حسین قوام به دلیل شرایط خانوادگی و مخالفت ایشان این پیشنهاد را به این شرط قبول کرد که در رادیو به عنوان ناشناس معرفی شود. سرانجام وی با همکاری [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]، [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] و یا [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] آغاز به کار نمود. پس از مدت شش ماه [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] نام مستعار فاخته را برای وی برگزید. او مجموعا ۲۹ سال از سال [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] تا سال [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] در رادیو مشغول به کار بودهاست. حسین قوامی در سنین ۸۰ سالگی نیز همچنان آواز میخواند.
حسین قوامی پنجشنبه [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید][ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید][ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] در ساعت ۸:۳۰ شب فوت شد و در [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] در جوار [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] و [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] بخاک سپرده شد.
برجستهترین کار قوامی [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] است
-
4 کاربر برای این پست از bahador1234 تشکر کرده اند:
-
-
-
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
موقع اخراجش جناب لکسوس پرونده استاد رو دادن زیر بغلش استاد جزو چند خواننده رادیو بودن که از رادیو حقوق میگرفتن ویعنی اساتید خوانساری. شهیدی. قوامی وبنان اینا خواننده های ثابت رادیو بودن اصلا استاد انیازی به کلاس برومند نداشتن حاج حسین گلپایگانی(حسین بلبل) خود شون از اساتید بزرگ اواز بودن در ضمن این رو هماضافه کنم شورای موسیقی رادیو که از خوانندگان ثابت امتحان می گرفتن متشکل از موسی معروفی ابو الحسن صبا روح ا... خالقی و علی نقی وزیری بودن که فکر کنم گذشتن از اینا از گذر از هفت خوان سخت تره حالا بازم گیریم که استاد از کلاس جناب برومند اخراج شده باشند...
انچه در پرده بیداد همایون گفتی*تا ابد از رخ بیداد گران پرده دری
-
2 کاربر برای این پست از hamed777 تشکر کرده اند:
-
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
موقع اخراجش جناب لکسوس پرونده استاد رو دادن زیر بغلش استاد جزو چند خواننده رادیو بودن که از رادیو حقوق میگرفتن ویعنی اساتید خوانساری. شهیدی. قوامی وبنان اینا خواننده های ثابت رادیو بودن اصلا استاد انیازی به کلاس برومند نداشتن حاج حسین گلپایگانی(حسین بلبل) خود شون از اساتید بزرگ اواز بودن در ضمن این رو هماضافه کنم شورای موسیقی رادیو که از خوانندگان ثابت امتحان می گرفتن متشکل از موسی معروفی ابو الحسن صبا روح ا... خالقی و علی نقی وزیری بودن که فکر کنم گذشتن از اینا از گذر از هفت خوان سخت تره حالا بازم گیریم که استاد از کلاس جناب برومند اخراج شده باشند...
انچه در پرده بیداد همایون گفتی*تا ابد از رخ بیداد گران پرده دری
-
کاربران زیر از hamed777 به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
0
نوشته اصلی توسط
hamed777
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
موقع اخراجش جناب لکسوس پرونده استاد رو دادن زیر بغلش استاد جزو چند خواننده رادیو بودن که از رادیو حقوق میگرفتن ویعنی اساتید خوانساری. شهیدی. قوامی وبنان اینا خواننده های ثابت رادیو بودن اصلا استاد انیازی به کلاس برومند نداشتن حاج حسین گلپایگانی(حسین بلبل) خود شون از اساتید بزرگ اواز بودن در ضمن این رو هماضافه کنم شورای موسیقی رادیو که از خوانندگان ثابت امتحان می گرفتن متشکل از موسی معروفی ابو الحسن صبا روح ا... خالقی و علی نقی وزیری بودن که فکر کنم گذشتن از اینا از گذر از هفت خوان سخت تره حالا بازم گیریم که استاد از کلاس جناب برومند اخراج شده باشند...
طناز عزیز با این حساب یا شما حقوقشو میدادی یا تو امتحانات بودی
-
-
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
درود
لکسوس عزیز احتیاجی به پرداخت حقوق یا امتحان دادن نیست کافی فقط یه مقدار درباره این اساتید مطالعه کرد و با هاشون آشنا شد جناب روح ا... خالقی در کتاب سرگذشت موسیقی ایران مینویسه:تمامی شرکت کنندگان باید با ویلون من یا صبا و تار استاد وزیری یا معروفی امتحان میدادند یکبار با تا و یکبار ویلون
موفق باشید
انچه در پرده بیداد همایون گفتی*تا ابد از رخ بیداد گران پرده دری
-
2 کاربر برای این پست از hamed777 تشکر کرده اند:
-
0
نوشته اصلی توسط
hamed777
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
درود
لکسوس عزیز احتیاجی به پرداخت حقوق یا امتحان دادن نیست کافی فقط یه مقدار درباره این اساتید مطالعه کرد و با هاشون آشنا شد جناب روح ا... خالقی در کتاب سرگذشت موسیقی ایران مینویسه:تمامی شرکت کنندگان باید با ویلون من یا صبا و تار استاد وزیری یا معروفی امتحان میدادند یکبار با تا و یکبار ویلون
موفق باشید
دوست عزیز من نگفتم که امتحان نمیگرفتن و ... بلکه همین قدر که برای شما واضحه این جریان - قضیه کلاس ایشون هم نیاز به مطالعه مقاله هایی پیرامون کلاس استاد برومند داره. که به گلپا چه گفتن .. برو و هیچ جا نگو شاگرد من بودی //
وقتی هم گفتم تاپیک ضغیف و پر اشتباه. زننده ی تاپیک تیترش اشتباه / گزینه هاش فاجعه / لقب یکیی رو هم تو لیست گذاشته هم اسمش رو
ازینها که بگذریم خب معلومه نسل الان دوامی و اقبال و نکیسا و طلی و ... رو نمیشناسه . یا اصلا نمیتونه گوش بده و سر درد میگیره !!!
چرا؟ وقتی گلپا میشه اسطوره آواز. وقتی شهناز میشه اسطوره تار. همینطور ساز های دیگه
حالا باز صد رحمت به اینها. کافیه تاپیک بزنی اجرای آهنگ فلان سریال با صدای تار...
اوضاع موسیقی مخصوصا بین کاربران سایت واقعا خرابه/
-
-
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
lexus
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
دوست عزیز من نگفتم که امتحان نمیگرفتن و ... بلکه همین قدر که برای شما واضحه این جریان - قضیه کلاس ایشون هم نیاز به مطالعه مقاله هایی پیرامون کلاس استاد برومند داره. که به گلپا چه گفتن .. برو و هیچ جا نگو شاگرد من بودی //
وقتی هم گفتم تاپیک ضغیف و پر اشتباه. زننده ی تاپیک تیترش اشتباه / گزینه هاش فاجعه / لقب یکیی رو هم تو لیست گذاشته هم اسمش رو
ازینها که بگذریم خب معلومه نسل الان دوامی و اقبال و نکیسا و طلی و ... رو نمیشناسه . یا اصلا نمیتونه گوش بده و سر درد میگیره !!!
چرا؟ وقتی گلپا میشه اسطوره آواز. وقتی شهناز میشه اسطوره تار. همینطور ساز های دیگه
حالا باز صد رحمت به اینها. کافیه تاپیک بزنی اجرای آهنگ فلان سریال با صدای تار...
اوضاع موسیقی مخصوصا بین کاربران سایت واقعا خرابه/
اولا شما خودتون رو کی میدونید که در مورد اسطوره بودن یا نبودن جلیل شهناز صحبت می کنید؟؟
دوما اوضاع موسیقی بین کاربران خرابه؟؟ شما مگه کاربر نیستید؟؟ خیلی ناراحتید, جای اینکه همینطور پشت سر هم به زمین و زمان اعتراض کنید, پست های مفید بدید و سعی کنید دانش بی پایان!! موسیقیایی خودتون رو در اختیار سایرین قرار بدید...
-
3 کاربر برای این پست از m_b تشکر کرده اند:
-
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
استاد شهناز در اینکه در تار بیننظیرن هیچکس شکی نداره همه اساتید هم اینو گفتند:داریوش پیر نیکان. هوشنگ ظریف. حسین علیزاده. داوود ازاد . محمد رضا لطفی پایور. کسایی و خیلی های دیگه وهمه اونها از استاد شهناز بنام نابغه تار نوازی یاد میکنن و اگر کمی از مقوله جواب اواز دان سر در میارید میفهمید استاد شهناز جواب اواز هایی که میده بی نظیره حتی استاد فرهنگ شریف یا لطف ا... مجد هم چنین جواب اوازی نمیتونند بدهند این تا اینجای مسئله. منم میدونم که تایپیک ضعیفه خودمم اعتراض کردم اما در حدی نیستم ونیستید که مقام شامخ استاد شهناز که لقبخداونگار تار رو یدک میکشن نقد کنید منم میگم اصلا استاد برومند استاد گلپایگانی رو گیریم که اخراج کردن اما این مسئله ایا به اندازه پشیزی در مقابل افتخارات و حنجره بی نظیر ایشون ارزش نداره مسئله بعدی اگر سایت رو شما سطح پایین میدونید وقت نذارید برای سایت
ویرایش توسط hamed777 : Monday 15 April 2013 در ساعت 07:30 PM
انچه در پرده بیداد همایون گفتی*تا ابد از رخ بیداد گران پرده دری
-
5 کاربر برای این پست از hamed777 تشکر کرده اند:
-
Thursday 20 June 2013
#14
کاربر نمونه
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
lexus
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
دوست عزیز من نگفتم که امتحان نمیگرفتن و ... بلکه همین قدر که برای شما واضحه این جریان - قضیه کلاس ایشون هم نیاز به مطالعه مقاله هایی پیرامون کلاس استاد برومند داره. که به گلپا چه گفتن .. برو و هیچ جا نگو شاگرد من بودی //
وقتی هم گفتم تاپیک ضغیف و پر اشتباه. زننده ی تاپیک تیترش اشتباه / گزینه هاش فاجعه / لقب یکیی رو هم تو لیست گذاشته هم اسمش رو
ازینها که بگذریم خب معلومه نسل الان دوامی و اقبال و نکیسا و طلی و ... رو نمیشناسه . یا اصلا نمیتونه گوش بده و سر درد میگیره !!!
چرا؟ وقتی گلپا میشه اسطوره آواز. وقتی شهناز میشه اسطوره تار. همینطور ساز های دیگه
حالا باز صد رحمت به اینها. کافیه تاپیک بزنی اجرای آهنگ فلان سریال با صدای تار...
اوضاع موسیقی مخصوصا بین کاربران سایت واقعا خرابه/
چنتا نکته به ذهنم رسید که فکر میکنم باید بگم
اصلا با طرز صحبتت موافق نیستم دوست محترم!
در اسطوره تار بودن استاد شهناز شکی نیست! (اگه خیلی مردی یه قطعه استاد رو با سنوریته استاد بزن یا به قدرت استاد در بداهه نوازی جمله بندی کن یا جواب آواز بده) ،استاد شهناز در شعور بداهه نوازی بزرگترین بودند و هستند! در وصف استاد صحبت های زیادی از اساتیدی مثل استاد شجریان واستاد پایور واستاد تجویدی و استاد شریف و استاد ظریف واستاد لطفی و استاد علیزاده و هر استاد بزرگی که فکرش رو بکنید شده و شما فکر میکنم بهتر هست وقتی که میخواید درباره همچین بزرگی حرفی به زبان بیارید اول کمی تحقیق کنید و بعد حرف بزنید! اگر هم فکر میکنید استاد شهناز بزرگ نیست دلیلش این هست که هنوز از لحاظ شعور موسیقی به حدی نرسیدی که این مسئله رو درک کنی(ببخشید که اینقدر رک گفتم) و شاید سالها بعد متوجه بشی
در مورد جناب استاد گلپا خودم رو در حدی نمیدونم که بخوام نظر بدم، ولی خوانندگانی مثل جناب گلپا کسانی بودند که آواز رو در قسمتی از تاریخ ایران بین مردم عامه آوردند و نقش بزرگی در تشویق جوانان هم دورشون به آواز داشتند، و حالت عامیانه تری از آواز با توجه به سلیقه خودشون ارئه دادند. که البته اساتید بزرگی مثل استاد برومند به این قضیه و حتی شیوه تحریرها انتقاد داشتند. که خب استاد برومند از درجه بسیار بالایی در موسیقی ما برخوردار هستند و افراد زیادی هم مخالف یا موافق هستند با این شکل آواز یا موسیقی،ولی خب من خودم رو درحدی نمیدونم که بخوام دربارش صحبتی بکنم
من هم به این جور تاپیک ها نظرسنجی هایی منتقدم! و فکر میکنم میشه با دوستان دربارش بحث کنیم
که این جور نظرسنجی ها چه نتیجه مثبتی میتونه داشته باشه؟!
چون این فروم،یک فروم تخصصی موسیقی هست و نه یک فروم سرگرمی یا ... ،برای همین فکر نمیکنم این شکل تاپیک در تکنیک یا ... دوستان پیشرفتی ایجاد کنه ، متاسفانه تعداد این نظر سنجی ها هم در فروم کم نیست
ویرایش توسط alireza_amirsamimi : Thursday 20 June 2013 در ساعت 07:35 PM
-
4 کاربر برای این پست از alireza_amirsamimi تشکر کرده اند:
علاقه مندي ها (Bookmarks)