چنانچه کلمه عبور شما در انجمن ها کار نمی کند
یک بار از سایت Logout کنید و سپس توسط فرم فراموشی کلمه عبور , کلمه عبور جدیدی را در ایمیل خود دریافت کنید
صفحه اصلی سایت   ثبت نام   ورود
NoteAhang
The Iranian Virtual Music Society
پرتال جامع خرید , فروش و نیازمندی های موسیقی ایران
دسته بندی آگهی ها
 
به دنبال چه چیزی هستید ؟ ( جستجو کنیــــد ! )
 
شرح آگهی "مجموعه آموزشی دستور سنتور"
ارسال به :
همانطور که میدانید استاد عزیزمان زنده یاد فرامرز پایور کتاب „دستور سنتور” را برای هنرجویان مبتدی تهیه و تدوین کردند که هنوز بعد از گذشت بیش از پنجاه سال مهمترین منبع برای هنرجویان مبتدی سنتور می باشد. باتوجه به اینکه محدودیت کتاب اجازه ارائه توضیحات بیش از اندازه را نمی داد، استاد پایور مبنا را بر این گذاشتند که مدرسان محترم مطالب مهم و اساسی را به هنرجویان ارائه نمایند.

ولی افسوس و صد افسوس که بسیاری از مدرسان آنگونه که باید و شاید به این کتاب عظیم ارج ننهادند و دین خود را درخصوص ارائه مطالبی که بایست ارائه می نمودند، ادا نکردند. لذا نتیجه این شد که هنرجویان عزیز این کتاب را پشت سر می نهند در حالی که هنوز درک صحیحی از مبانی موسیقی و تکینکهای نوازندگی ندارند. اکثر آنها این کتاب را به اتمام رسانده اند درحالی که حتی با ساده ترین مبانی موسیقی ایرانی مانند دستگاه، آواز، انواع میزانها و ... و همچنین تکنیکهای مهم نوازندگی مانند ریزها و تکیه ها ناآشنا هستند.

باتوجه به مسائلی که عرض نمودم و همچنین باتوجه به اینکه گاها با عزیزانی صحبت کرده ام که عشقشان موسیقی و سنتور است ولی متاسفانه به خاطر شرایط زندگی و یا عدم دسترسی به مدرس، امکان شرکت در کلاسهای موسیقی را نداشته اند، تصمیم گرفتم مجموعه آموزشی ای در خصوص کتاب دستور سنتور تهیه نمایم. در این مجموعه ابتدا مطالب مورد نیازی که هنرجو باید درخصوص تئوری موسیقی بداند را به اختصار توضیح داده ام، سپس در بخش بعد مطالبی در خصوص ساز سنتور و نکات عملی مربوط به سنتور نوازی ارائه کرده ام و در آخر، قطعات کتاب „دستور سنتور” را مورد بررسی قرار داده ام و علاوه بر اجرای آنها، توضیحاتی را که مورد نیاز بوده تا هنرجو از درس برداشت کند را آورده ام.
این مجموعه به صورت رایگان در اختیار هنردوستان عزیز قرار می گیرد و امیدوارم مورد استفاده سنتورنوازان عزیز واقع شود.
  مجموعه آموزشی دستور سنتور
اطلاعات آگهی
صاحب آگهی Razoniaz
گروه آگهی فروش محصولات فرهنگی موسیقی
شماره تماس آگهی 09133054086
شماره موبایل آگهی 09133054086
موقعیت آگهی کشور : ایران - استان : اصفهان - آدرس :
لینک آگهی http://santurist.ir
تاریخ آگهی ۱۳۹۲/۶/۱۲
بازدید 1604 بار
آگهی های ویژه اتفاقی
جستجو های مرتبط
به زودی ...
آگهی های دیگر گروه فروش محصولات فرهنگی موسیقی
ارسال ایمیل برای صاحب آگهی
نام شما
ایمیل
شماره تماس
پیام
 
ضرب عدد دویست در یکصد
تمام آگهی های Razoniaz